13.8.05

Ma si'aveam un somn...

tocmai venise, ma inconjura, imi facea avant la mana sa ma spal mai repede pe dinti "haaaai... ca viiin.. grabeste'te... " somnul era ca o femeie in calduri, una blonda cu sânii mari..., abia astepta sa ma arunc in pat dezbracat, sa sara incovoiata triplu saltic pe mine si sa ma doboare aspirinic in lumea celor care nu râgâie... culmea... as fi facut un sex somnatic de vara extraordinar chiar in timp ce dormeam cu somnul... si a plecat!!! l'am inselat cu calculatorul... cu internetul... guerrilla... blogul asta... viata mea... need more fingers!

Somnul o fi femeie sau barbat?

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

o fi herma!

(psssssssssss
femeia nu e in calduri, omule!
ce dreak
femeia e aburita

aburul are ambivalenta necesara :))

12:11 AM  
Blogger broscutza said...

dc esti barbat..vrei sa somnul sa fie o femeie buna si " aburita" :)) dar dc esti femeie..somnul e cel mai bun barbat ..tace si face :)

2:06 PM  
Blogger oitza said...

nu exista cel mai bun barbat.

5:13 AM  

Post a Comment

<< Home