22.8.05

E o senzatie...

...sa treaca lumea in partea cealalta a apei in care eu stau cu tot plinul corpului ce se rasfata cu algele care gadila chicotind spatele meu fin ce vede cu omoplatii fundul limpede al marii in care doar luna mirata poate face ordinea de care eu nu am nevoie in noaptea asta calda, aerisita, linistita, trantita exact in mijlocului unei muzici shpritz... cu un sfert sifon doar, cu vocea groasa a omului ce'mi tavaleste corpul pe patura moale de apa in care pasiv si cu gandul la cuantica fluidului ma desfasor controlat intr'o lume ce nu exista decat in punctul in care eu probabil nu eram in noaptea aceea... era doar o inchipuire, o femeie frumoasa, o senzatie...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

da, domle

7:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

truer

10:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

.

10:47 AM  

Post a Comment

<< Home