28.8.05

Am fost la Dunare ...

...si'am jucat fotbal.
Spre acum vreo 2 ore... dupa dushul de seara m'a luat o durere mare de glezne. Am suportat. Am suportat. Era 1:30 si corpul meu chiar nu vroia sa se culce. Mintea mea era franta. Corpul nu vroia sa cedere. N'am mai suportat. L'am luat pe frate'miu dupa o tentativa eshuata de a merge singur la spital (m'a luat cu lesin de la durere - durere pe care o suportam psihic da' nu si fizic). Dragut doctor. Amabil. M'a trimis la radio. Acolo o doamna nefutut de isterica m'a luat pe sus.
CE'AI PATIIIIIIIIIIIIIT?!
m'am lovit la fotbal cred
PAI LA DOUA NOAPTEEEEEEAAAAAAAAAA?
pai nu da' acum a aparut durerea
HAI MAAAAAAAAA PE CINE PACALEEEESTI? NESIMTITIIIIII DRACULUI CAT MAI REZISTAAAAAI?! BINE CA N'AI VENIT LA 4!
pai acu' o ora m'a apucat
PE CUVANTUL TAU?!
da
LWKJHKJAKDJBF

PUNE PICIORUL ACOLO!!!
il pun
NU ACOLO!!! MAI INSPRE MINE!! N'AUZI?!!
il pun
ASA... INTOARCE'L!!!
il intorc
NU IN PARTEA AIA!!!! AAAAAAAAAAAAAAAA
il intorc
ASTEAPTA AFARA!!!
astept

se auzea in spate...

nesimtitii astia... nu pun mana pe o carte deloc...
eu - sa stiti ca am vreo 3 ani de facultate
ea - NU SE VEDE!!!!
eu - ce legatura are cartea cu glezna mea?!
ea - ARE!!!!

ia astea apuca'le usor cu doua maini fara sa le lipesti una de alta
le lipesc una de ala
AM SPUS FARA SA LE LIPESTI UNA DE ALTAAAAAAAAAAAA!!!!!
plec... o seara linistita si va rog sa va calmati ca nu da bine clientelei
TU SA NU"MI SPUI MIE.....

de aici am dat ignore

m'am intors la medic. super de treaba. am barfit'o pe tipa, oligofrena dupa cum spunea el, si'am inceput sa modelam ghips. verdict: ligamente facute praf.
m'a luat leshinu' iar peste putin timp dar am rezistat cu bine.
m'a terminat.
vino pe 5
ii dau 5 lei... uitati s'o luati pe doamna de sus la un suc, o bere ceva....
nu e nevoie domnule
insist!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sa treci sa-i iei un autograf :))
Daca unei oitze blande ca tine, tantea aia i-a facut asa un perdaf... e clar ca tara asta se duce pe copca!

9:59 AM  
Blogger Dana said...

WAW,asta da treaba. Iti trece cheful de trait:)

1:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

inca o dovada ca traim in Romania, daca mai era nevoie...

9:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

aaaaaoleu!
de-AIA dadeai ghes asa sa ma duc la medic???
OVER MY DEAD BODY :P

vasilyi says!
(asta pt ca nu stiu sa ma loghez :))))))

1:00 AM  

Post a Comment

<< Home