27.11.05

un pat si o pata

a fost dragoste la prima vedere. se tinea cu arcurile de usa. se indeparta. intra pe holutzul care urma sa devine bolovanul dintre ei. patul meu si canapeaua din sufragerie se iubesc.
holul ii desparte. in week'enduri amandoua sunt singure noaptea. fac prostii prin telepatie. holutzul se umple de energie. se doresc. cum ma trantesc in el simt caldura. se risipeste cu mine. cu somnul meu. probabil imi si vorbeste in somn tot telepatic desi eu ii raspund verbal. mi s'a spus ca vorbesc in somn si sigur vorbesc de fapt cu patul... si cu mainile. patul meu e trist. nu se va mai vedea niciodata cu iubita lui daca imi iau alta canapea. in schimb se vor mai vedea o singura data cand imi voi schimba eu patul. sper cat de curand. va fi tragic. probabil le voi cere oamenilor care'l cara sa faca o pauza cand sunt in dreptul sufrageriei. ii lasam singuri si mergem la o cafea. ii las alaturi. unul langa alta. fara paturica pe ele. goale. poate'mi fac un patutz!

8 Comments:

Blogger vusi666 said...

Oitzo..sa aduc si un fotoliu, ceva, poate o pun de un menage a trois..poate iese si de un scaunutz ceva.. :-)

5:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

...ergonimic.
BTW... chiar imi place povestea lor. Si o sa renunti tu la cuiul ala?!

4:58 AM  
Blogger oitza said...

cuiul va fi transferat cu tot cu energie si suflet

7:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

mumos

7:09 AM  
Blogger cinenuseuitainsoare said...

asta si poema chiuvetei_cartarescu...

3:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

un poet. si o poseta.

3:15 AM  
Blogger oitza said...

un castron. si'o trotineta.

3:42 AM  
Anonymous ungurele la ora de română said...

un cal, o cală.

10:22 PM  

Post a Comment

<< Home