21.12.05

Nu's

Şi dac'aş fi de ce'aş fi, de cine-aş fi şi cum ar fi? ar fi albastru? ar fi mov? sau poate castaniu închis sau poate blond. I'ar avea albaştri sau căprui sau i'ar avea p'ai nimănui?
I'ar avea inecăcioşi, m'ar urmări prin casă, m'ar coace cu irisul, m'ar scalda'n gânduri la păcat. Ar arunca cu săgeţi verzi care s'ar lipi de pereţi, în formă de cai... după mine ar arunca cu farfurii cu glazură de transpiraţie proaspătă frumos mirositoare... de la mierea şi laptele din săpunul de baie ar mirosi toată casa a colivie de canari, unul galben, unul albastru. Sânii nu's mari, nu's mici, nu ştiu cum sunt, nu'i văd decât cu mâinile... ochii'mi sunt asmuţiţi în mintea ei prin pupila ei... prin papilele ei gustative pe urechile mele fragile... ar duce lipsă de atitudine normală, lipsă de complexe, lipsă de poftă de nedorit, nesavurat, nemulţumit şi negustat. Gustul l'ar avea roz, dulce învelit în mirosuri demi'fine de vanilie portocalie... s'ar lipi cu abdomenul de fundul meu şi spatele mi'ar fi umed imediat. Picioare încolăcite yoghic prin mine, pe langă şi pe sub trupul meu pierdut în umbra ei covârşitoare. Buzele înfometate, lipsite de vitaminele omoplaţilor mei, mi s'ar potrivi perfect în farmecul sărutului de după două pahare de vin. Vinul mi'ar cere scuze a doua zi pentru că sunt! Dar înca nu's!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Te-am vazut... si zic eu, ca esti :)

2:42 PM  
Blogger Laura said...

ce fumooos.. easy like sunday morning, cu lumina portocalie si fire de praf in aer.. si lene dulce...

7:32 AM  
Blogger oitza said...

Mie'mi place mai mult!

12:42 PM  
Blogger Laura said...

mai scrie-ne..

3:55 AM  

Post a Comment

<< Home